środa, 20 czerwca 2012

2



 2



Kiedy się obudziłam zobaczyłam Codyego siedzącego tuż obok mnie , oglądał mecz a że ja uwielbiam je oglądać to przyłączyłam się do niego . Nawet nie zauważył , że się obudziłam ale po chwili spojrzał się na mnie by sprawdzić czy śpię . Zaczęliśmy rozmawiać :



-  Hej dość długo spałaś - powiedział Cody



-  Nom  trochę , śpiąca byłam - kontynuowałam rozmowę


-  A co nie wyspałaś się ? - zapytał



-  Nie , macie bardzo wygodne łóżka , a jak mi jest wygodnie to potrafię przespać cały dzień  - odpowiedziałam


-  Bardzo się cieszę że ci wygodnie - powiedział Cody
 

-  A która jest godzina ? - zapytałam


-  Jest 17 : 30 - odpowiedział spoglądając na zegarek


-  O boże jak późno - krzyknęłam


-  Masz może ochotę na przepyszną sałatkę  ? - Zapytał chłopak


-  Jasne czemu nie i tak miałam wstać i zrobić sobie coś do jedzenia  - odpowiedziałam


Cody poszedł do kuchni zrobić posiłek  ,  ja do łazienki ogarnąć się . Potem powędrowałam do swojego pokoju i wyciągnęłam pierwszy lepszy strój i ubrałam się w niego . Gdy już byłam wyszykowana poszłam do kuchni , poczekać na sałatkę .Sałatka była gotowa i przepięknie wyglądał więc wzięłam się za jedzenie .





                                                         ( Mniej więcej tak wyglądała)




Sałatka bardzo mi smakowała , nigdy tak dobrej nie jadłam . Siedziałam chwile w kuchni tak myślałam sobie gdzie się podziała Carly . Po długim namyśle postanowiłam zapytać Codyego :


-  Cody gdzie jest Carly ? - Zapytałam chłopaka siedzącego niedaleko mnie


-  Gdzieś wyszła powiedziała że niedługo wróci - odpowiedział


-  A kiedy wyszła ? - znów spytałam


-  Z dwie godziny temu - odpowiedział znów


-  Aha dzięki - podziękowałam za informacje i odeszłam ze smutną miną do swojego pokoju . Weszłam do pokoju i włączyłam radio . akurat leciała moja ulubiona piosenka :


 Can you blow my whistle baby, whistle baby
Let me know
Girl I’m gonna show you how to do it
And we start real slow
You just put your lips together
And you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby
Here we go




I’m betting you like people
And I’m betting you love creep mode
And I’m betting you like girls that give love to girls
And stroke your little ego
I bet I’m guilty your honor
But that’s how we live in my genre
When I hell I pay rottweiler
There’s only one flo, and rida
I’m a damn shame
Order more champagne, pull it down hellstream
Tryna put it on ya
Bet your lips spin back around corner
Slow it down baby take a little longer


 Can you blow my whistle baby, whistle baby
Let me know
Girl I’m gonna show you how to do it
And we start real slow
You just put your lips together
And you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby
Here we go




Whistle baby, whistle baby,
Whistle baby, whistle baby


 It’s like everywhere I go
My whistle ready to blow
Shorty don’t leave a note
She can get any by the low
Permission not approved
It’s okay, it’s under control
Show me soprano, cause girl you can handle
Baby we start snagging, you come in part clothes
Girl I’m losing wing, my bucatti the same road
Show me your perfect pitch,
You got it my banjo
Talented with your lips, like you blew out candles
So amusing, now you can make a whistle with the music
Hope you ain’t got no issue, you can do it
Give me the perfect picture, never lose it





Can you blow my whistle baby, whistle baby
Let me know
Girl I’m gonna show you how to do it
And we start real slow
You just put your lips together
And you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby
Here we go



Whistle baby, whistle baby,
Whistle baby, whistle baby


 Go girl you can work it
Let me see your whistle while you work it
I’mma lay it back, don’t stop it
Cause I love it how you drop it, drop it, drop it, on me
Now, shorty let that whistle blow
Yeah, baby let that whistle blow




Can you blow my whistle baby, whistle baby
Let me know
Girl I’m gonna show you how to do it
And we start real slow
You just put your lips together
And you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby
Here we go


 Whistle baby, whistle baby,
Whistle baby, whistle baby


 Śpiewałam i tańczyłam przy całej piosence po czym wyczerpana upadłam na łóżko . Koło łóżka była szafka , w której znalazłam ciekawą książkę o czarownicach " Tajemny krąg " . Czytałam ją aż do 02:00 . Skończyłam ją czytać i poszłam spać . Rano jak się obudziłam zobaczyłam koło mnie Codyego . Trochę się zdziwiłam , wstałam i ruszyłam w stronę swojego pokoju . Zatrzymałam się w drzwiach i zobaczyłam , że jakiś chłopak śpi w moim łóżku . Żeby go nie obudzić na palcach ruszyłam w stronę pokoju Carly  . Na szczęście już nie spała , zapytałam ją kto śpi w moim łóżku ? A ona tylko pokręciła dziwnie głową i nic nie odpowiedziała . Ze złoszczona zapytałam jeszcze raz tym razem powiedziała że to jej kolega . Potrzebował noclegu i Carly położyła go u mnie . A mnie ten chłopak przeniósł do pokoju Codyego . Po wyjaśnieniach koleżanki zeszłam na dół i zrobiłam kawę . Nagle usłyszałam kroki . Przestraszyłam się ale na razie nie odwracałam się . Strach minął kiedy ujrzałam brata Carly . Zrobiłam i jemu kawę i razem zaczęliśmy pić gorący napój .


-  Gdzie ty dzisiaj  spałaś ? - zapytał chłopak


-  U ciebie w pokoju , razem z tobą - odpowiedziałam


-  Jak to u mnie ? - znów zapytał


-  Jakiś kolega Carly śpi w moim pokoju i mnie przeniósł do ciebie - odpowiedziałam


-  Muszę porozmawiać z nią miała nie sprowadzać bez pozwolenia chłopaków - Zezłoszczony chłopak odstawił kubek i szybkim krokiem powędrował do Carly .


2 komentarze:

  1. Nono...Co to za chłopak.?
    Nie mogę się doczekać kiedy się pojawią te przystojniaki!!
    Rozdziały mi się podobają.
    oczywiście będę czytać.
    Czekam NN! ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczysz , już niedługo dodam kolejny ale niestety mam szlaban na kompa więc bd musiała troszeczkę poczekać . Fajnie że ci się podobają a 1D pojawi się może w następnym rozdziale .

    OdpowiedzUsuń